سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتشارات سفیر خرد بهمن آبادی

انتشارات سفیر خرد بهمن آبادی
انتشارات سفیر خرد بهمن آبادی با مدیریت آقای مسلم بهمن آبادی که از اساتید برتر کنکور در درس دین و زندگی هستند، فعالیت خود را در زمینه تولید کتاب های کمک آموزشی مفید برای دانش آموزان آغاز نموده است. لازم به ذکر است که آقای مسلم بهمن آبادی در ابتدا مولف نشر الگو بوده اند، که کتاب های دین و زندگی ایشان ، جزو پرفروش ترین کتب چاپ شده این انتشارات بوده است. پس از مدتی، ایشان همکاری خود را با انتشارات سفیر خرد ادامه دادند و پس از این تجربه موفق، کتاب های جدید ایشان، به نام انتشارات سفیر خرد بهمن آبادی به بازار عرضه شده است. کتاب های آقای بهمن آبادی، عموما شامل درسنامه های کامل هر درس، پرسش های تالیفی بصورت خط به خط ، تست های کنکور و پاسخ نامه های کلیدی می شود که باعث موفقیت دانش آموزان در امتحانات مدرسه و قبولی آن ها در کنکور سراسری می شود.

کتاب های شاخص انتشارات سفیر خرد

از جمله مهم ترین کتب چاپ شده از آقای بهمن آبادی می توانیم سه کتاب زیر را نام ببریم:


 کتاب دوازدهم سفیر خرد

دانش آموزان پایه دوازدهم می‌توانند جهت شرکت در کنکور از کتاب انتشارات سفیر خرد استفاده کنند. در بخش درسنامه‌های آن از نمودارهای درختی برای فهم بهتر مطالب استفاده شده است و در کنار این موضوع می‌توان به آیات و احادیث کتاب اشاره نمود. سؤالات چهار گزینه‌ای این کتاب هم به صورت تألیفی و آزمایشی به نگارش درآمده‌اند. در کنکور سال 98 چندین سوال از این کتاب مطرح شده که از این جهت می تواند یک منبع بسیار مناسب برای داوطلبان کنکور سراسری و آزاد به شمار بیاید.

 کتاب دورتند سفیر خرد

کتاب دور تند دین و زندگی توسط انتشارات بهمن آبادی، ویژه مقاطع تحصیلی دهم تا دوازدهم به چاپ رسیده است. این کتاب حاصل تجربه نزدیک به سه دهه مطالعه، تحقیق و نوشتار آقای بهمن آبادی است که شامل خلاصه کامل دین و زندگی، دین و زندگی موضوعی، یادآوری برترین نکات و آزمون های دوره ای می شود.

ویژگی‌های کتاب دور تند انتشارات بهمن آبادی

این کتاب مجموعه ای کامل از درس دین و زندگی سه مقطع دهم، یازدهم و دوازدهم است که بصورت خلاصه و مفید همه مباحث و دروس این درس را برای داوطلبان کنکور بیان می کند. یکی از ویژگی های مهم این کتاب، بخش یادآوری برترین نکات است که همه مطالب مهم سه سال دین و زندگی را در آن بیان می کند.

معرفی محصولات عشق کتاب:

دین و زندگی دوازدهم

موج آزمون شیمی پایه

زیست شناسی میکی موسزیستاگرام تصویر نامه زیست مهروماه

نون شب حفظیات تلا | فردین جوادی

موج آزمون دین و زندگی موج آزمون زبان انگلیسی

موج آزمون فیزیک دوازدهم | موج آزمون فیزیک پایهموج آزمون شیمی دوازدهم

کنکوریوم عمومی \ کنکوریوم ریاضیکنکوریوم انسانیکنکوریوم تجربی