سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگیهای کتابهای انتشارات خیلی سبز

ویژگی‌های کتاب‌های انتشارات خیلی سبز

تیم خیلی سبز یک تیم خلاق از معلم‌ها، مدرس‌ها و اساتیدی هستند که کنار همدیگر جمع شده‌اند و سعی می‌کنند برای دانش آموزان کتاب‌های پرمحتوای درسی تولید کنند و به آن‌ها کمک کنند تا درس‌ها را لقمه کنند!  ارسال رایگان کتاب

زبان ساده و صمیمی

اگر شما هم فقط یک بار یک کتاب خیلی سبز را ورق زده باشید به راحتی می‌بینید که زبان این کتاب زبانی بسیار صمیمی‌ است. همین سادگی و گاه شوخی‌های جذابی که در بین محتوای کاملا درسی ارائه شده، درس خواندن را برای شما دانش آموزان بسیار شیرین‌تر می‌کند.

پوشش کامل تمام نکات درسی و انواع سوالات

دیگر ویژگی کتاب های خیلی سبز پوشش کامل و متنوع کتاب درسی است. اگر در کتاب های خیلی سبز کمی گردش کنید، خواهید دید که هر مبحث از هر درس هر کتاب درسی برای مولفان خیلی سبز مهم بوده است، درس‌ نامه‌ها و بانک سوالات بسیار کامل هستند و شما را از مطالعه‌ی چندین کتاب هم‌زمان نجات می‌دهند. یک کتاب خیلی سبز یک دوست کامل کامل است.

پاسخ‌نامه‌هایی با توضیحات کامل و دقیق

بسیار ممکن است دانش‌آموزان پس از حل و پاسخ دادن به یک سوال ( تست یا تشریحی) نیاز پیدا کنند که جواب‌های آن را چک کنند و بخشی از پروسه یادگیری در یادگیری روش حل مساله پنهان است. پاسخ‌های کاملا تشریحی کتاب‌های خیلی سبز که روان و ساده نکات را به دانش‌آموز یاد می‌دهند از دیگر مزیت‌های خیلی سبز است.

تمرکز روی سه محوریت: آموزش+ تمرین+ آزمون

کتاب‌های خیلی سبز با تنوعی که دارند، روی آموزش، تمرین و آزمون به صورت جداگانه و گاه ترکیبی تمرکز می‌کنند. گاهی فرم کلی کتاب‌ها درس‌نامه+ سوالات تشریحی هستند و گاهی درس‌نامه+ تست، گاهی هم تنها درس‌نامه و تنها آزمون هستند... و البته کتاب‌های جامع را نباید فراموش کنیم. بیایید ببینیم دنیای هر دسته از کتاب‌ها، چه شکلی هستند؟

معرفی محصولات عشق کتاب:

سری کنکوریوم مهروماه

تخته سیاه

نشر الگو

کتاب کمک درسی

شب امتحان خیلی سبز

فصل آزمون ریاضی تجربی

کتاب کنکور